Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(11)
Forma i typ
Książki
(11)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(9)
tylko na miejscu
(7)
Placówka
Wypożyczalnia
(9)
Czytelnia
(7)
Autor
Dietl Jerzy (1927-2021)
(2)
Belka Marek
(1)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(1)
Capiński Marek
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Deniszczyk Elżbieta
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kozina Andrzej
(1)
Lisiński Marek
(1)
Różalska Ewa
(1)
Sapijaszki Zofia
(1)
Yate Martin John
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(6)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Temat
Marketing
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Zarządzanie
(2)
Efektywność nauczania
(1)
Integracja europejska
(1)
Język
(1)
Kadry
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Oświata
(1)
Polska
(1)
Reklama
(1)
Rynek (ekonomia)
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Włókiennictwo
(1)
Zatrudnienie
(1)
kadry
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Case study (studium przypadku)
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
Językoznawstwo
(1)
11 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.1 Dobrze przygotowana teczka z dokumentami; Cz.2 Start; Cz.3 Najlepsze odpowiedzi na trudne pytania podczas rozmowy kwalifikacyjnej; Cz.4 Ostatnie po ciągnięcia. Cz.5 Krok dalej; Zakończenie. Dodatki: Gdy zbierają się chmury; Poszukiwanie następnej pracy w trakcie obecnej; Rozkosze szukania pracy w Internecie; Indeks pytań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Język na sprzedaż / Jerzy Bralczyk. - Warszawa : cop. by Business Press, [b.r.w.]. - 198 s. ; 21 cm.
Zawiera: I GATUNEK: REKLAMA: tekst, komunikat, skuteczność; Język w kampanii reklamowej, Swoistość gatunkowa, Konwencja, forma, treść; II GRA NADAWCY Z ODBIORCĄ W RACJE I EMOCJE; Racje i emocje, etyka i magia; III: REKLAMOWE ZABAWY W PRAWDĘ; IV: JAKI MA BYĆ KOMUNIKAT REKLAMOWY; V: FUNKCJE I MANIPULACJE; VI: ODMIANY JĘZYKA VII SŁOWA: Jak działają słowa, Jakie słowa działają, Nowe słowa; VIII FRAZEOLOGIA; IX: GRAMATYKA REKLAMY; X: SKŁADNIA; XI: SLOGAN; XII TEKST; XII REKLAMA I KULTURA; XIV: SPOŁECZNY KONTEKST REKLAMY
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wstęp; 2. Ocena stanu dotychczasowego; 3. Zasady budowy proekologicznego systemu zarządzania (PSZ); 4. Proekologiczny system zarządzania: Przesłanki wprowadzenia proekologicznego systemu zarządzania (PSZ); Wymagania przepisów prawnych w zakresie ochrony środowiska; Analiza dotychczasowej działalności proekologicznej przedsiębiorstwa; Badanie aktualnego stanu ekologicznego przedsiębiorstwa; Projektowanie proekologicznego systemu zarządzania; Wdrażanie proekologicznego systemu zarządzania; Audit środowiska (środowiskowy); Raport o środowisku (środowiskowy); Elementy systemu ekologicznej oceny działalności produkcyjnej przedsiębiorstwa; 5. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczość / red. Jerzy Dietl)
Akredytacja. Standardy i procedury: Akredytacja uniwersytecka w Polsce po trzech latach; Proces akredytacji w państwowych uczelniach ekonomicznych w Polsce - założenia i perspektywy; Ekonomia akredytacji; Akredytacja Standardt i procedury (wypowiedź moderatora); Ewolucja standardó jakości w systemie akredystacji SEM FORUM; Procedura akredystacji jako element systemu zarządzania jakością kształcenia - doświadczenia akredytacji programu MBA w ZPSB; Akredytacja - dynamiczny proces zapewnienia jakości kształcenia; Rola akredytacji w procesie doskonalenia jakości kształcenia. Jakość kształcenia. Narzędzia i procedury: Ocena jako ści nauczania i akredytacja programów studiów Akade miach Medycznych - czteroletnie doświadczenia, wyniki pracy i plany dalszych działań; Akredytacja kierunków uczelni technicznych; Perspektywy akredytacji wyższych szkół zawodowych; Dylematy rozwoju akredytacji szkolni ctwa wyższego w Polsce; Standardy jakości w zarządzaniu szkoła wyższą; Badanie zadowolenia ze studiowania - pierwszy krok w stronę akredytacji środowiskowej (Do świadczenia Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w łodzi); Jakość nauczania szkół wyższych drogą do europeizacji studiów; Ankiety studenckie jako narzędzie doskonalenia jakości kształcenia w Uniwersytecie Opolskim; Akredytacja uczelni wyższych na podstawie norm ISO serii 9000. Doświadczenia i kierunki rozwoju akredytacji: Problemy związane z tworzeniem standardów akredytacyjnych; Do świadczenia polskiej akredytacji menedżerskiej na tle innych inicjatyw polskich i europejskiech; Doświadczenia i kierunki rozowju akredytacji; Akredytacja versus konkurencja programów - co hamuje postęp jakości?; Doś wiadczenia procesów akredytacyjnych WSB-NLU; O akredytacji na pięciu kierunkach studiów w Uniwersytecie Gdańskim; Dylematy akredytacji środowiskowej (kilka uwag w wyniku doświadczenia uzyskanego w Komisji Akredytacyjnej SEM FORUM); Drogi i bezdroża akredytacji - garść obserwacji rektora uczelni niepaństwowej; Akredytacja w świetle systemowego zarządzania jakością; O wyższości akredytacji społecznej nad państwową; Wizja szkolnictwa wyższego w świetle Deklaracji Bolońskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Szkoła jako partner władzy lokalnej (re fleksja socjologa); Szkolnictwo w Polsce na drodze zje dnoczenia Europy; Kierunki zmian w oświacie w kontek ście europejskim; Style kierowania szkołą; Zarządzanie placówkami oświatowymi w kontekście reformy oświaty w Polsce; Public Relations w zarządzaniu oświatą; Od szkolnego klanu do rynkowego zespołu; Edukacja a finan se.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Projekt Phare-Fiesta II)
Prowadzenie działalności gospodarczej w formie spółki cywilnej; Pani Ania bierze inicjatywę gospodarczą w swoje ręce; Podatkowe obciążenie dochodów; Powstawanie, wykonywanie i wygasanie zobowiązań podatkowych; Analiza efektywności działania firmy na przykładzie Zakładów Przemysłu Odzieżowego VISTULA S.A.; Analiza sytuacji finansowej przedsiębiorstwa; Analiza zdolności kredytowej przedsiębiorstwa budownictwa przemysłowego "X" po jego prywatyzacji; Młode małżeństwo a problem mieszkaniowy; Jak decyzja inwestycyjna może wpłynąć na dochód właściciela; Ocena opłacalności inwestycyjnej "Budowa stacji paliw" w firmie COMPLEX S.A.; Inwestować czy nie - oto jest pytanie; Przypadek z zarządzania finansami "Dylematy zbrojeniówki".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Brak okładki
Książka
W koszyku
Procesy integracyjne w Europie: O proeuropejskie wychowanie w perspektywie historycznej; Teoria i praktyka integracji regionalnej w Europie - unia walutowa; Kryteria integracji Europy Środkowej. Formy "małej" integracji; Europejski Obszar Ekonomiczny ( EEA) jako etap po średni na drodze krajów zabiegających o członkostwo w Unii Europejskiej; Bezpośrednie inwestycje zagraniczne w krajach CEFTA w latach dziewięćdziesiątych; Wpływ integracji europejskiej na procesy przekształceń w gospodarce turystycznej; Skutki poszerzenia UE i Układów Europejskich handlu krajów ASEAN. Stowarzyszenie Polski ze Wspólnotą Europejską: Ocena stopnia adaptacji gospodarki Polski do kryteriów członkowskich UE; Polska w jednoczącej się Europie; Konsekwencje stowarzyszenia Polski ze Wspólnotą Europejską dla bilateralnego transferu kapitału inwestycyjnego w świetle teorii ekonomii; Kompetencje strategiczne menedżerów przedsiębiorstwa przyszłości; Zapewnienie jakości produktów na etapie stowarzyszenia z UE; Strefy wolnocłowe w Europie i w Polsce; Polska wobec Konwencji Europejskiej i orzecznictwa Trybunału Praw Człowieka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Projekt Phare-Fiesta II)
Wprowadzenie; Zarządzanie marketingowe w firmie "Spetech" Sp. z o.o.; Strategia zmierzająca do umacniania pozycji rynkowej produktu na przykładzie wyboru wariantu umacniania pozycji handlowej na rynku margaryny w Polsce; Strategia marketingowa firmy "Medex"; Wprowadzenie serii kosmetyków pilęgnacyjnych przez fir mę Cosmetics S.A.; Strategia merchandisingu na przykła dzie "International Foods Company"; Wejście na rynek Polski oraz ekspansja firmy "International Chemist Di stributor"; Wprowadzenie na rynek napoju izotonicznego "Dynamic" (szansa czy ryzyko dla ZPOW "Agros-Łowicz"; L.G.Petro Bank - strategia wprowadzania na rynek nowego produktu - "Home Banking"; Działania promocyjne jako element strategii marketingowej firmy; Hurtownia artykułów chemicznych i kosmetycznych "Nochem"; Strategia produktu w Zakładach Przemysłu Odzieżowego "Vistu la" S.A.; Kształtowanie wizerunku firmy na podstawie przedsiębiorstwa "Tymbark" S.A.; Wprowadzenie na rynek nowej marki komputerów - "Oxford" Komputer; "Orion" - kasy fiskalne na rynku kas rejestracyjnych; "Alfa" Sp. z o.o. - na rynku automatycznej identyfikacji; Akcja promocyjna kredytów konsumpcyjnych Banku PKO BP; Kampania promocyjno-reklamowa "Inwazji mocy`97" Radia RMF FM; Planowanie kampanii reklamowej kamery video Sony NP-55H.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Projekt Phare-Fiesta II)
Cz.1 Zarządzanie rozwojem firmy: Strategia rozwojowa firmy; Zmiany organizacyjne i rozwój PPHU "Mag" w Bochni; Powstanie i strategia rozwoju Radia "Łan" Proszowice; Diagnozowanie rozwoju Firmy Handlowej "KrakChemia" S.A.; Ocena zdolności firmy do rozwoju na przykładzie "Mostostalu" Kraków S.A.; Łącka śliwowica. Cz.2 Restrukturyzacja przedsiębiorstw: Program restrukturyzacji pięciu kopalń węgla kamiennego w ramach Holdingu Węglowego S.A.; Restrukturyzacja organizacyjna Zakładów Naprawczych Taboru Kolejowego "Nowy Sącz" S.A Zmiany ekonomiczno-produkcyjne w procesie przekształceń Krakowskiej Fabryki Aparatów Pomiarowych S.A.; Opis sytuacji Przedsiębiorstwa "Ogród" pod katem formułowania programu restrukturyzacji; Założenia programu naprawczego dla Zakładu Hutniczego. Cz.3 Doskonalenie struktur organizacyjnych: Diagnoza i projekt struktury organizacyjnej Zakładu Energetycznego Analiza i usprawnienie struktury organizacyjnej Przedsiębiorstwa Usług Socjalnych "HUT-PUS" S.A.; Analiza wybranych aspektów struktury organizacyjnej Zakładów Przemysłu Odzieżowego "Vistula" S.A.
na skróty przywiedzie cię do sukcesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Projekt Phare-Fiesta II)
Wprowadzenie; "Happy Days"; Bank Inicjatyw Gospodarczych SA. Zastosowanie metody scenariuszy stanów otoczenia do analizy otoczenia firmy; Wydawnictwo Muza SA Analiza kluczowych czynników sukcesu; Działalność DAEWOO MOTOR w Polsce. Ocena atrakcyjności sektora; Narodowy Fundusz Inwestycyjny. Zastosowanie macierzy Mckinseya do analizy i oceny portfela inwestycyjnego firmy; Optymalizacja portfela produkcji przedsiębiorstwa w celu uzyskania strategicznej przewagi konkurencyjnej. Przykład produkcji ALPEX KARLINO SA; Wykorzystanie analizy sektorowej w określeniu strategii firmy Analiza strategiczna Kopalni Kamienia "Czatkowice" sp. z o.o.; Czy prezydent powinien być zadowolony? Zastosowanie metody SPACE do analizy strategicznej firmy; "Jak się buduje imperium prasowe w Polsce, czyli strategie rozwoju organizacji medialnej na przykładzie koncernu Orkla Media Polska"; Przesłanki i skutki prze kształcenia stoczni Szczecińskiej w Holding; Zastosowanie systemu MRP II do planowania produkcji w OPTIMUS SA; Jak wydać płytę kompaktową-Gamma sc.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: CZĘŚĆ I: Istota zarządzania marketingowego; CZĘŚĆ II: Analiza możliwości rynkowych; CZĘŚĆ III: Badanie i wybór rynków docelowych; CZĘŚĆ IV: Rozwój strategii marketingowych; CZĘŚĆ V: Planowanie programów marketingowych; CZĘŚĆ VI: Organizacja, wdrażanie i kontrola wysiłku marketingowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej